Online temetkezési szolgáltatás megrendelés

Megteszünk mindent az Ön
egészségének védelme érdekében!

Mindenre megtaláljuk a megoldást!

Nem szükséges felkeresnie IRODÁNKAT

Nem szükséges befáradnia temetkezési irodáinkba. Minden szükséges dokumentumot eljuttatunk Önhöz.

Nem kell bemennie a KÓRHÁZBA

Ne menjen be a kórházba ügyintézni a halotti dokumentációt. Jelenleg ott a legnagyobb a fertőzések veszélye. Elvégezzük ezt is Ön helyett!

Mindent elintézünk Ön helyett

Otthonról egy számítógép és nyomtató segítségével elintézheti a temetés megszervezését cégünkön keresztül. Ha nincs nyomtatási lehetősége segítünk ebben is.

Keressen minket bizalommal!

Hivja munkatársunkat aki ismerteti Önnel a részleteket!
Telefon: +36 30 576 7216 vagy +36 1 413 6800

Temetkezési ügyintézés online menete

A kialakult járványügyi helyzetben társaságunk kiemelt figyelmet fordít ügyfeleink és dolgozóink egészségének megőrzésére, védelmére. Ezért kialakítottuk a mindkét fél számára kockázatmentesen igénybe vehető online ügyintézési protokollunkat.

Igényfelmérés

Előzetes telefonos, vagy e-mailes egyeztetést követően elkészítjük Önnek a személyre szabott temetkezési árajánlatunkat. A szolgáltatás kiválasztását követően megtörténik a kegyeleti kellékek kiválasztása a weboldalunk felületéről, pontosítjuk az esetleg igénybe venni kívánt extra szolgáltatások lehetőségét (pl. sürgősségi hamvasztás) majd a teljes, pontos végösszeget kikalkulálva megküldjük Önnek írásos árajánlatunkat e-mailben.

Ajánlat elfogadás

Amennyiben árajánlatunkat Ön elfogadja és meg kívánja rendelni, kollégáink egyeztetik Önnel a megrendeléshez szükséges személyes adatokat (mind az elhunyt, mind a megrendelő részéről) és azok birtokában elkészítik Önnek a temetés vagy hamvasztás megrendelést, a meghatalmazásokat, nyilatkozatokat, melyek számunkra az ügyintézéshez feltétlenül szükségesek. 

Dokumentum aláírás

Az Ön adataival kitöltött iratokat elküldjük e-mailben, melyet nyomtatás és aláírás után kérünk társaságunk részére elektronikus formában, vagyis beszkennelve visszaküldeni szíveskedjék. Amennyiben a nyomtatás és szkenelés az Ön részről technikai akadályokba ütközik, lehetőséget biztosítunk az iratok személyes aláírására oly módon, hogy egy kollégánk az Ön lakásán, lakása előtt, vagy egy Ön által kiválasztott helyszínen az aláírandó iratokkal előre egyeztetett időpontban felkeresi Önt, csupán az aláírások megtétele céljából, védő felszerelésben, minden személyes kontaktust mellőzve.

Egyedi igények

Fizetés

Urnakiadás

Elképzelhető, hogy az Ön igényei eltérnek a megszokottól, és egyedi ügyintézési protokollt kíván, melynek semmi akadálya. Legyen kedves pontosítsa velünk akár az ügyintézés menetére vagy szolgáltatásainkra vonatkozó egyéni elképzeléseit, és mi igyekezni fogunk minden egyedi kérés haladéktalan megoldására.
A teljes szolgáltatási díjat átutalással tudja rendezni felénk. A számlát az utaláshoz szükséges adatokkal együtt megküldjük az Ön részére e-mailben, az eredeti példányt pedig kipostázzuk. Amennyiben készpénzes fizetési módot választ, szintén kérheti kollégánk személyes megkeresését, a fentebb részletezett módon.
Amennyiben Ön úgy kívánja, a hamvak ideiglenes, vagy végleges hazavitelére is van lehetőség. Későbbi tervezett temetésig az urna nem csak társaságunknál, hanem akár otthonában is tárolható, továbbá a magyar törvények értelmében az urna otthon tartható akár véglegesen is. A hamvak átadása történhet (akár későbbi időpontban) irodánkban, Ön kérhet lakásra szállítást, vagy különleges küldeményként igénybe vehető különböző csomag küldő szolgálatok közreműködése is.

Szükséges dokumentumok

Kórházi és hivatali ügyintézés

Temetkezési típusok

Amennyiben Ön még nem intézte el a Halotti Anyakönyvi kivonat beszerzését, úgy az ügyintézéshez feltétlenül szükséges az elhunyt személyi igazolványa és lakcímkártyája, eredeti példányban. Amennyiben a személyes aláírási módot választja, ezeket a dokumentumokat át tudja adni a helyszínre kiérkező kollégának. Ha azonban az e-mailes irat visszaküldés megoldható az Ön részéről, a személyi igazolvány és lakcím kártya eljuttatása társaságunkhoz több módon is kivitelezhető. A dokumentumokat leadhatja bármely irodánkban, ez esetben csak annyi időt szükséges az irodában – vagy az iroda előtt - töltenie, míg az irat átadásra kerül. Zárt borítékban nyitva tartási időtől függetlenül elhelyezheti az irodánknál kihelyezett postaládában. Beküldhető hozzánk futárszolgálat, vagy akár Foxpost igénybevételével is. Rugalmasak vagyunk, az Ön igényeihez igazodunk!
Önnek nem szükséges a kórházba, temetőbe vagy a halottasházba bemennie! A meghatalmazások birtokában társaságunk (néhány speciális eset kivételével) teljes körűen át tudja vállalni Öntől már a kórházi, temetői vagy másik temetkezési cég halottasházában történő ügyintézését is. A patológián vagy otthonában a halál helyén kiállításra kerülő irat neve: Halottvizsgálati Bizonyítvány. Ennek az iratnak a kiállítását követően válik az elhuny szállíthatóvá, hamvaszthatóvá. Speciális esetekben a hamvasztáshoz külön engedély szükséges, mely beszerzésében szintén el tudunk Ön helyett járni. A Halottvizsgálati Bizonyítvány átvételét követően kerülhet sor a Halotti Anyakönyvi kivonat beszerzésére, mely már az Önkormányzat – Anyakönyvi Hivatal - hatásköre. Mivel az ügyintézési időszakok nagy mértékben korlátozásra kerültek, így sajnálatos módon ezek az iratok hosszadalmas ügyintézési időt követően fognak az Ön birtokába kerülni, de a Halotti Anyakönyvi kivonat nem feltétele a hamvasztásnak! A hamvasztás már a patológián vagy a halálesetet megállapító orvos által a lakáson kiállított Halottvizsgálati Bizonyítvánnyal intézhető – így minimálisra tudjuk csökkenteni a kórházakban vagy halottasházakban fizetendő hűtés-tárolási díjak mértékét.
A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel a hamvasztási szolgáltatás elvégzését tudjuk garantálni, mely nincsen összefüggésben a temetők üzemelésével vagy esetleges lezárásával. Amennyiben a körülmények vagy az Ön döntése miatt nem kerül sor a hamvak temetésére, úgy a hamvakat társaságunk díjmentesen őrzi addig, amíg a temetők lehetőséget nem adnak az temetési szertartások megtartására. Természetesen előzetesen a teljes temetési költséget ki tudjuk számolni, de a hamvasztási szolgáltatás – a garantált szolgáltatás – amit előre kérünk anyagilag is rendezni. A temetések megtartása várhatóan későbbi időpontokban lesz majd lehetséges. Koporsós temetés megrendelésére vonatkozóan egyelőre nincsen további korlátozás, de sajnos a megrendeléstől számított 1-1,5 hetes temetési időpontok tekintetében nem lehetünk biztosak abban, hogy addig nem is lesz. E tekintetben kénytelenek vagyunk a temetők rendelkezéseire hagyatkozni, és a változásokat akár egyik napról a másikra elfogadni.
 

Belvárosi iroda

Óbudai iroda

Újpesti iroda

Angyalföldi iroda

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00

Nyitvatartás

Hétfő - Péntek: 8:00-16:00